Dostawa i zwroty

Dostawa

  1. W apertokawa.pl obowiązuje darmowa dostawa InPost Paczkomaty, Inpost Kurier, DPD Kurier, DHL Kurier, FedEx Kurier, UPS Kurier, Pocztex Kurier oraz dostawa do punktu Orlen, DHL, DPD, Pocztex, UPS od 149 zł dla zamówień na terenie Polski.
  2. Apertokawa.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajów Unii Europejskiej. Koszt wysyłki zależny jest od wybranego przez Państwa przewoźnika – dokładna cena wyświetli Ci się podczas składania zamówienia.
  3. Wszystkie krajowe przesyłki wysyłane są firmą kurierską InPost, za pomocą Paczkomatów InPost, DPD, DHL, FedEx, UPS, Pocztex lub za pomocą Punktów Orlen, DHL, DPD, Pocztex, UPS. Przesyłki międzynarodowe dostarczamy za pośrednictwem DPD.
  4. Większość zamówień krajowych jest dostarczana w terminie 1 dnia roboczego. Przesyłki międzynarodowe są dostarczane w 3-5 dni roboczych.
  5. Paczki są dostarczane w dni robocze.
  6. Gdy w momencie odbierania przesyłki Twoje opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia towaru, w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt do naszych opiekunów klienta poprzez email, czat albo telefonicznie. W przypadku przesyłek wysyłanych za pośrednictwem firmy InPost należy niezwłocznie skontaktować się z działem obsługi klienta InPost oraz opiekunem klienta Aperto Kawa.

Płatności

Masz możliwość dokonania zapłaty za złożone zamówienie w następujących formach:

  • za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności online PayU;
  • za pomocą kart płatniczych Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro w serwisie PayU;
  • przelewem z konta w serwisie PayU;
  • płatnością BLIK w serwisie PayU;
  • płatnością Apple Pay oraz Google Pay w serwisie PayU;
  • za pobraniem.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do Twojej karty płatniczej.
Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia wskazany będzie od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU.

Zwroty

Dla wszystkich zakupów, zwroty przyjmowane są w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt jest nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Poprosimy Cię wówczas o wysłanie produktów na adres wskazany poniżej. Pamiętaj, aby skorzystać z firmy oferującej śledzenie przesyłek i ubezpieczenie. Aperto Kawa nie odpowiada za przesyłki zgubione podczas transportu.

Po nadaniu przesyłki, poinformuj nas o tym mailowo dołączając numer przesyłki, dzięki temu będziemy mogli przeprocesować Twój zwrot maksymalnie sprawnie. Aperto Kawa nie pokrywa kosztów zwrotu przesyłki.

Aperto Kawa
ul. Agawy 7
43-300 Bielsko-Biała

Mamy nadzieję, że powyższe informacje okazały się pomocne. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, nie wahaj się napisać na: [email protected].

Jesteśmy tu dla Ciebie.